Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

mandag den 8. juni 2015

Rugbrød..... 1. forsøg

Jeg må indrømme, at det ikke er meget LCHF brød jeg bryder mig om.... men alligevel prøver jeg nogle gange nye opskrifter.

Idag afprøvede jeg den her opskrift

Jeg fulgte den næsten slavisk.... erstattede creme fraich med en 19 % og osten med frisk mozzarella.

Og her er resultatet

Har en dejlig rugbrøds skorpe..

Og er luftig inde i..


Smagen var FANTASTISK.... og overraskende tæt på almindelig LYST rugbrød.

Dog vil jeg...
... ville nok være syg, hvis jeg ikke gjorde det.....
... eksperimenterer med opskriften og prøve at lave konsistensen lidt mere fast og grovere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar