Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

mandag den 25. januar 2016

Tomatsuppe


Lækker, velsmagende & cremet tomatsuppe...
..... der er super nem at lave!









Denne opskrift har jeg fået af min ældste søn Victor (.. og han har fået den af hans far), 


jeg har dog lavet et par ændringer, da den ikke var LCHF.👍

2 løg snittes fint og steges i olie med 5-6 fede hvidløg til de er sådan gyldne og har afgivet smag.

Hæld 6 x flåede tomater og 1 x stor tomatpuré i og blend for klumper med en stavblender..
(løg, hvidløg og purè er liberalt) 

Derefter lader man det lige småkoge et par minutter.

Hæld 0.5 liter piskefløde i og rør i suppen til den småkoger.
 Smag til med salt, peber og flydende sød

Lad den koge yderligere et par minutter og server... 



Jeg toppede den med creme fraiche 38%
..... 1 suppeskål og jeg var mæt 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar