Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

lørdag den 6. februar 2016

Så er jeg igang...


Jeg har indtil i onsdags ikke dyrket motion...... 
altså ud over den smule jeg har fået af at gå med Bertha og det jeg går på job.

Men har nu besluttet, at det er SLUT... 
så i onsdags startede jeg på en groove/tabata hold, og jeg hold ud i 1½ time.... KÆFT jeg er stolt!!
Jeg har så også kunne mærke hele min krop siden :-)




Jeg har fornyet mit medlemskab i vores motions klub her hvor jeg bor..... 
der er samme slags maskiner som i de fancy trænings centre, og så koster det om året, hvad jeg skulle gi andre steder om måneden.... og så ligger det 3 skridt fra min hoveddør!
Så der er vist heler ingen undskyldninger for ikke at komme afsted!

Her til formiddag mødtes jeg med en af de andre beboere her ude, Charlotte, for at ta en rotur....
 jeg hold ud i hele..... tada daaaaaaa






...... ja ja.... 10 minutter er langt bedre end 0 minutter.. og man skal jo starte et sted :-)
Vi snupper en tur mere i morgen, der satser jeg på at interval ro!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar