Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

søndag den 21. september 2014

HOLD NU KÆFT....


.... det er ALT for nemt, at blive hevet ud af en ellers GO rytme, man kan mærke KUN gør godt for en :`(
 Har stort set været uden migræne-lign-dage da jeg ik rørte korn produkter...
 og nu har jeg haft hovedpine kontinuerligt i 2 uger :(


Vi har på ingen måde passet vore nye livsstil... SUK... så nu er det HELT forfra igen......


og det kan vi KUN "takke" os selv for!!!!!!! "%&/&&¤%#"#




Jeg har desværre en meget svag rygrad i forhold til mad, når jeg er gravid....
 og det har jeg lige været, og der ryger ALT ned i ukritiske mængder.... 
desværre endte min graviditet (igen) i en abort :`(

Havde en helt igennem fantastisk snak med vores jordmoder.... 
og jeg skal lige have styr på kroppen igen, og have graviditets tallet i mit blod ned på normal.
 Og så skal vi henvises til fertilitethjælp, og der skal jeg have tjekket mit insulin tal, dette har åbenbart STOR betydning for, om kroppen holder på ægget/fosteret!!

Og det anbefales at man lever efter KISS kostens principper Læs mere her.
Disse principper ligger HELDIGVIS ikke langt fra, vores nye livsstils principper.... 
og NU skal den FANME holdes.... det betyder Baby eller ej!!!!

Og vi VIL ha en lille Bjarnaa-Andersen.... SAMMEN... og til at føre vores familie navn videre :-*

Jeg fylder mig i dag... med ALT det brød, sukker og ALT det jeg fra I MORGEN ikke må spise længere.... 
og MÅ finde et sødemiddel jeg kan holde ud i min kaffe.... ellers bliver det nogel Lange MÅNEDER  uden min morgen kaffe... SUK 
(& stakkels omgivelser... he he).

Så OP PÅ HESTEN igen..... og SLUT med dumme spisevaner.... 
PERMANENT for mit vedkommende!!
 Det er ikke godt for min krop... 
og så skal jeg jo også holde mig STRAAAAAM, med den unge husbond jeg har... he he <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar