Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

onsdag den 29. oktober 2014

En hyggelig og givende dag

I går var jeg inde og hilse på min mor på hendes arbejde, og hun inviterede på frokost i deres kantine.... HOLD KÆFT de får lækker mad :-D

Jeg lavede denne tallerken til mig selv... kalvefilet, salat, æg, rejer, thousand island (desværre med al for meget ketchup i) og en lækker skinkesalat.

Hvis man nu er helt LCHF striks, ville man nok ik spise dressingen, da der garanteret er sukker i. Men jeg har valgt at være liberal på de punkter, når jeg er ude og spise, ellers bliver det, i mine øjne, alt for bøvlet at komme ud :)


En af min mors kollegaer, har desværre måtte stoppe på LCHF pga. hendes stofskiftesygdom :(

Men hun var så betænksom, at jeg fik alle hendes speciel varer... JUBIIIIIII !!

Kender hende slet ik, mødte hende for første gang i går, og alligevel forærer hun mig for en mindre formue. Dejligt med mennesker der er sådan, måtte give hende mere end 1 kram <3




Her til morgen, fik jeg sprunget ud i en æggelatte til morgen... den fik lov at stå på min normale kokosolie kaffe`s plads, ved siden af make uppen og mobilen på Nova FM.
Det var absolut en go oplevelse, brugte en opskrift fra Madbanditten.dk (igen... hihi), dog vil jeg lave nogle små ændringer, så den bliver lige i skabet efter min smag.

Og vil gerne ende ud i 2 varianter, en alm. kokos kaffe og en chai kaffe.....
... såååå nu skal der eksperimenteres.. LOVE IT!!




Efter latten, stod den på morgenmad.

Grønt med resten af den pikante flødeost oprørt med fløde, fra forleden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar