Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

lørdag den 24. januar 2015

.... tilbage...



Så er jeg klar til at komme tilbage igen, har måtte slippe LCHF i ca. 2 mdr.
Årsagen er jeg blev gravid, og kvalmen gik ikke godt i spænd med fedt så.
Så jeg har levet "almindeligt" jeg har været plaget af træthed og hovedpine
..... nok en go blanding af graviditet og brød!

Desværre gik også dette foster til :-(
..... og jeg er derfor ikke længere ramt af kvalme. 

Så efter et par SUKKERHOLDIGE jeg har ondt af mig selv dage, 
er jeg på vej tilbage til min normale livsstil :-D

I fryseren havde vi 2 hele torsk liggende... fanget af min lillebror.


De blev lagt på en bund af bredbladet persille, porre, cherrytomater, rødløg, timian, rosmarin & bouillion/æblecider eddike & fløde.
Inde i fisken blev der lagt noget af blandingen sammen med smør og lime, der ligeledes blev lagt oven på.

Fadet dækkes med sølvpapir og kommes i ovnen i ca. 30 min.



Vi fik rodfritter (gulerod, kartoffel, persillerod) m. timian til.
Disse er ikke LCHF.... men jeg spiser dem nu alligevel ind i mellem :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar