Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

lørdag den 7. marts 2015

Wraps og let frokost


Manden min er blevet ret glad for at få wraps med til frokost.... 
så sføli fikser jeg da li et par stykker til ham.


Pesto & farsbrød

Skinkesalat


Til 4 wraps brugte jeg:

125 gr. pikant flødeost
4 æg
½ dl. gul husk
salt og peber

Æggene piskes luftige, osten piskes med sammen med salt og peber.
Husk tilsættes til sidst og piskes godt igennem.
Lad det hvile i ca. 10 min.
Deles i 2 stykker, og hvert stykke rulles ud mellem 2 stykker penslet bagepapir penslet med olie, og bages ved 150 grader varmluft i ca. 10 min.

Jeg deler hvert stykke til 2 wraps.
De kan fryses ned med bagepapiret på, og når de skal bruges skæres de ud til formåelet.
Lasagne plader, pasta eller wraps.

-------------------------------------------------------------

I dag fik vi en hurtig frokost.....

Mix salat m. avocade, peberfrugt med hønse-/skinkesalat og smilende æg, skinke, tomat og mayo.
... elsker virkelig denne livsstil!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar