Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

mandag den 27. april 2015

Basis varer...

Mine BASIS varer...
......der giver mig bedste mulighed for, at kunne lave så mange ting som muligt..... brød, pasta o.lig. er der nogle special varer der bruges.

Det er lidt forskelligt hvor jeg køber dem.... er bla. i Matas, helsekost butikker og på nettet.


Sukrin Gold..... bruges som sukker erstatning, den har en snert af farin smag.

Perfekt strø.... bruger jeg istedet for  strøsukker på f.eks. kager

Flydende sød... bruger jeg til dressinger.


Mandelmel (affedtet & almindeligt) ....bruger jeg til kager.


Sesammel (affedtet) ....bruger jeg til brød.


Pofiber ..... bruges til brød (til at give struktur)


Fiber husk .... bruges som bindemiddel til bagværk.


Kokosfiber ... brues i kager.


Vanillie ekstrakt .... bruges i kager & kaffe.


Kokosolie (koldpresset)... bruges i kaffe, cacao, til stegning & bagning).


Raps olie 


Fede oste


Fløde ost


Æg


Fløde


Flæskesvær.... m/fedtkant til snack & u/fedkant til panering.


Bagepulver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar