Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

mandag den 8. juni 2015

Frokost.....


Her er nogle foreslag til frokosten 


Rester fra aftensmaden med tilbehør...
Jeg er absolut tilhænger af nem frokost, her er der brugt et par firkantede fiskedeller, gnavegrønt og en bøtte hvidløgs flødeost.


Desværre er jeg begyndt at blive hurtig mæt (kan kun spise små portioner), men holder mig så ikke mæt mere end et par timer... og det er slet ikke lang tid nok.

Lidt ekstra fedt.... så mætheden holdes.

Så jeg har afprøvet denne frokost model, hvor der er mere fedt.

Snackpeber med skinkesalat og tunsalat
Stegte pølser
æg og tomat med mayo drysset med sprød bacon.

Og jeg må sige det hjalp!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar