Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

torsdag den 19. november 2015

Back on the track....


Elskede min fine runde mave..... 
indtil for et par dage siden, da den lille spire der voksede i mig gik til..snøft!

Så NU er det tilbage igen, for den SKAL VÆK..... HURTIGT!!!

Jeg har pga. graviditeten måtte leve temmelig liberalt, og har egentlig trives fint med det, dog har jeg lidt af hovedpine (igen) og er sulten hele tiden. Så valget at komme tilbage til LCHF har ikke været svært, dog vil jeg stadig være liberal som før.... dvs. jeg ind imellem spiser "almindelig" mad, når lysten melder sig! Frugten har jeg i den her periode fundet ud af, at jeg virkelig har savnet, så den vil jeg nok få mere af, end jeg gjorde før.... hvordan jeg kompenserer for den større mængde Kh. der fra, er jeg endnu ikke helt sikker på, og vil søge viden i det stærke LCHF netværk der er :-)

Da jeg stod op havde jeg en date med mit målebånd, kugle pen, papir og badevægt.... ikke en date jeg havde set frem til, men heldigvis viste den sig at blive fin.... trods alt.



Dagens mål kan du se HER

Kampen mod de cm. der er kommet på tænker jeg bliver lidt en kamp, og kan nok ikke helt kæmpes uden motion, så håber min motivation holder og jeg kommer igang.... fra mandag, hvor jeg igen må lave alt ting normalt.
De små 4 kg. jeg skal af med, de skal nok ryge hurtigt.... :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar