Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

torsdag den 6. november 2014

Lasagne


Luckas syntes det var ALT for længe siden vi havde fået lasagne, og det måtte jeg give ham ret i.
Dog spiser Luckas og Nicolai lasagne med almindelige plader i, det gør Victor og jeg ikke og jeg ville have lavet LCHF plader, men orkede det ikke.... så det må blive en anden gang.
Så vores blev med frisk spinat istedet.




Luckas lavede en helt almindelig kødsauce m. tomat, champignon og løg.
Ostesaucen snød vi også med.. så det var ik helt LCHF, men i vores kom vi meget lidt i.

De fik begge revet ost ovenpå og bacon stykker, kom i oven ved 200 grader i ca. 45 min.





Fik tomatsalat til, der bestod af tomater, frisk mozzarella, forårsløg og tørristede solsikkefrø.
Og en hjemmerystet olie/balsamico/sennep/hvidløgs dressing.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar