Velkommen til min blog... hyggeligt du har lyst til at kigge inde.
Smid gerne en kommentar inden du smutter igen (dette kan du under hvert indlæg) Knus

mandag den 26. januar 2015

Pasta/Lasagne plader


Denne opskrift er SUPER nem og så smager det af pasta....
 i al fald så tæt på, som det kan, når det ikke er det ;)





Til 4 personer skal du bruge:


8 æg
250 gr. philadelphia neutral (du kan også bruge med smag)
1dl fiberhusk
½ tsk fin himalaya salt


Æggene piskes luftige, flødeost, fiberhusk, salt tilsættes og piskes til en jævn dej.
Skal hvile MIN. 15 min. hvor efter den piskes sammen igen.

2 stykker bagepapir smørres med olie, dejen hældes over på den ene, og det andet lægges oven på, dejen rulles ud mellem til hele papiret er dækket.


Her er det ca 1/4 del, der er delt i 2 pølser. Jeg syntes det er nemmere at rulle ud, når det ligger på den måde.


Det hele bages i ovnen ca 10 min ved 150 grader. 



Når den er færdig tages det ene bagepapir af, og dejen skæres i ønskede størrelse til lasagne plader eller i strimler til pasta. 

Pastaen serveres med det samme.

Det kan fryses ned :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar